• (iOS) Recharge Please! обманює більше ключів

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Recharge Please! ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Recharge Please! IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ обманює більше ключів ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Recharge Please! 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Вам буквально потрібно 15-20 секунд, щоб вирішити кожен з них, і ви отримуєте рекламу між кожним окремим рівнем, тому ви буквально отримуєте рекламу кожні 15-20 секунд, і вони повторно використовують рівні через певний момент.

    Для тих, хто покладається на свій телефон на роботі, я не можу дозволити собі перевести свій телефон у режим польоту. Я не проти реклами. АЛЕ...30-секундна відеореклама після кожного рівня - це абсолютно смішно!!! Видалено приблизно через 15 хвилин гри.

    Більша кількість циклів заряджання, адже ємності пристрою вистачить для 4-х зарядок iPhone 8; Функція Turbo Recharge з силою струму в 2,1 А

    Ця гра весела і все... Але, коли я майже пройшов свій перший рівень, гра злякалася. Потім вони показали мені невелику рекламу. Тоді бум, я перезавантажив планшет :(

    Мені подобається ця гра, вона має хорошу якість, і це найкраща гра, в яку я коли-небудь грав, я пропоную вам спробувати і подивитися, як ви ставитеся до гри. Але іноді розетка збожеволіє, і це трохи смішно, але чи можете ви виправити божевільну вилку, будь ласка.

    Не знаю, як це безкоштовна гра №1, але добре. Це тупо, нудно і надто легко. Це має бути складним? Тому що це зовсім не так. Видалено через 5 хвилин

    Шлях до багатьох доповнень. Реклама в середині гри та після неї, як і в усіх інших іграх, подібних до цієї, головна проблема полягає в рекламі, але сама гра схожа на будь-яку іншу гру, вона не відрізняється, це просто час підійде до поясу, це не весело, і рівні стають іншими, але не змінюйте виклик. Я оцінюю цю гру на 1, тому що вважаю, що вона нічим не відрізняється від будь-якої іншої гри. Видалено.

    Кожного разу з’являються ті самі рівні, і надто багато доповнень, наприклад, до біса, я маю на увазі, давай тобі не потрібно так багато доповнень, це дратує і непотрібно, гра нудна в будь-якому випадку, це одне і те ж нудно щоразу, і через 10 секунд це нагріває твій телефон як божевільний! ВИРІКУЙ СВОЮ ГРУ, АБО НІХТО НЕ БУДЕ ГРАТИ! :/ Підводячи підсумок, це жахлива гра.

    Stickman Ghost 2: Ninja Games Akční konr

    Це весело, але якщо я побачу занадто багато реклами, я поставлю йому 1 зірку.

    Мені подобається гра, але в грі є одна річ: додавання типу «Хай, чому є додатки» все, що я хочу зробити, це жити своїм життям без додавання, і це все

    Загалом, я вважаю, що це хороша гра, пристойна графіка, однак після перших кількох рівнів я отримував рекламу після кожного окремого «заряду». Крім того, додаток хороший!

    Найстаріша гра, жахливе керування. Ви б брали вилку, і вона б збоїться навколо екрана, перш ніж приземлитися з екрана кілька разів поспіль.

    Гра весела, але для багатьох, оскільки наприкінці рівня я не показую рекламу, вони все ще реклама

    Compatible con: Android 5.0 y iOS 10.0 o superior ... logos related to Mi Smart Band 6, please go to Se ings > Regulatory.

    Примітка: Переконайтеся, що файл *.apk сумісний з Android, і розширення має ... If the device does not respond, when the SD card is mounted, please, take it.

    Чому я оцінив 3 зірки: це трохи добре, але іноді це відстає

    У гру весело грати, але реклама так дратує. Я б грав на середині, і з’являлася дурна реклама. Справді весела гра, але вона робить неможливим грати

    Це добре, це чудово, це приголомшливо та задоволено, і це нагадує мені заряджати телефон або мій телефон згасне, тому мені не доведеться турбуватися про те, що мій телефон згасне, тому я поставив йому п’ять зірок, тому що це дійсно чудовий кінець він також нагадує вам зарядити телефон, щоб телефон не згас

    Я люблю гру, але 1 з рівнів був дуже важким, це змусило мене плакати!!!!!

    Здається, це може бути добре, але я частіше дивився рекламу, ніж грав у гру.

    Без образи, але люди в рекламі ідіоти, але мені подобається гра (до речі, рух трафіку дуже простий! (це нормально))

    Клас блять мука нечипаймене

    Справді хороша гра, просто занадто багато реклами, щоб приносити задоволення.

    Концепт Polestar Precept стає Polestar 5. Виробництво ...

    Ця гра була б дійсно веселою, якби не постійна реклама. Ви більше дивитеся реклами, ніж граєте в гру. Кожен рівень займає приблизно 5-10 секунд, а потім кожен другий рівень у вас 30-секундна реклама. Просто дозволь мені пограти в гру

    Прикольна гра

    Забагато реклами між ними, а надто легко...

    ЦЕ ХОРА ГРА, але за 10+ років, що я граю в ігри, реклама ніколи мене не турбувала, поки я не почав грати в цю гру O.M.G, ти не зможеш насолоджуватися грою, тому що кожного разу ти отримуєш рекламу. Давайте, хлопці.... Я розумію, що реклама потрібна, але вам це не допоможе, якщо як я люди видаляють гру через 5 ходів.

    Дроти літають повсюди. Це мінус і так більше-менш

    Забагато оголошень, але ви можете відключити їх, тому це не проблема. Я бачу, як гру можна застосувати як «забаву». Тепер, що стосується справжньої угоди, це неправдива реклама, оскільки в рекламі це здається дуже складним, але я знаю, що це ніколи не було так, але я все одно спробував додаток, і це занадто легко.

    Втрата часу. Кожна головоломка займає близько 3 секунд. Потім між головоломками є додавання, яке ви повинні подивитися. Ці оголошення тривають приблизно 10 секунд, перш ніж ви зможете закрити їх, з додаванням 45 секунд у кінці рівня. Коли ви натискаєте X, щоб закрити рекламу, гра закривається і автоматично відкриває магазин додатків для оголошення, яке ви щойно бачили. Якщо ви хочете збирати монети в грі, додаткові покупки, ці оголошення тривають 30 секунд і не закриваються. МАРНА ТРАТА ЧАСУ

    Porsche Mobile Charger Connect

    Recharge Please! Łamigłówki asvj

    Раніше у мене була ця гра, а потім позбувся від неї, і буквально молодший брат може вирішувати всі рівні, наприклад, які!!

    Цікава концепція і приємний вихід, але рівні короткі, і ви отримуєте 30-секундну рекламу після кожного рівня, що дуже розчаровує і змушує мене кинути гру через пару хвилин гри

    Feed, Brush, and Recharge Tattletail... or he'll never shut up. ... Please report all sightings of Mama Tattletail to Waygetter Electronics. ЧИТАТИ ДАЛІ

    Vodafone відкриває вільний доступ до “Всеукраїнської ...

    Recharge Please! Hjernetrim zrgt

    Рівень 12 3-й рівень дуже точний, будь ласка, трохи понервуйте. В іншому випадку в грі є помилки, але вони смішні, інакше в цілому гра чудова

    Я маю 10 рівнів, і я витрачаю більше часу на перегляд реклами, ніж на спроби грати в гру. Елементи керування вимкнені, що дивно, оскільки це означає, що ви перетягуєте вилки до розеток. Навколо просто гарячий безлад.

    Ого. Зазвичай я не пишу багато відгуків, але в цю гру неможливо грати. У вас не буде 2 хвилин гри, якщо ви не побачите стільки реклами, що вам потрібно буде закрити гру, щоб перейти на наступний рівень. Могло бути щось веселе, але лише реклама змусила мене видалити.

    Після кожного рівня є 30-секундна реклама, для проходження якої потрібно лише 5 секунд. Якщо ви любите дивитися рекламу, це додаток для вас. Якщо ви ненавидите дивитися рекламу, НЕ завантажуйте цю програму. ВИДАЛИТИ

    Топ

    Реклама після кожного раунду гри змушує людей витрачати час і використовувати дані.

    Дивовижна гра без доповнень. Я лише наштовхнувся на одне з додань, не хочу, щоб люди не встановлювали програму, це чудова гра, багато веселих речей і для сімейного перегляду, навіть моя сім'я грала в неї, і люди, які отримують багато додань, ви дуже безглуздо, тому що ви можете просто перейти в режим польоту, додає, що кажуть, що це важко, ви помиляєтесь, і перед тим, як я встановив програму, я проглядав коментарі, і один з них сказав, що вам потрібно багато доповнювань, коли ви можете просто перейти в режим польоту.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :